För en sekund

    kände jag ingenting annat än lycka.
En röst överröstade min höga musik på mp3 och jag struntade i det. Jag hörde det en gång till, vände mig om och såg Amir. :/, tänkte jag.. Jag kollade på den andre personen, försökte som fan och hans moster att utskilja personen. Efter ett tag, när jag kollat på leendet tillräckligt länge. Han skrattade lite och gick fortare mot mig. Jag kramade honom hårt och länge. och det kändes så bra.
Jag kom på hur mycket jag saknat dig, fy, det är inte lite.
Jag kan inte komma på alla de saker jag tyckte om dig, de dåliga sakerna, jag förstog inte hur jag kunnat känna så. I grunden är det nog för att jag känt att du har svikit, men så är det väl ändå inte.
Jag önskar att ha dig här igen, jag önskar att ha dig som bror, för du har betytt så himla mycket för mig!
Jag har saknat dina armar runt mig, jag luktar fortfarande du,

Påsklovet (början av det) spenderade jag med my love Sofia. Sedan blev jag för less på allt, så jag flydde till stugan. Skönt men ensamt dock. Blev biten av Jack i ansiktet (grannens hund) Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt tände han till och bet mig :/. Tur att han inte tog i riktigt och lite till. En halv centimeter och han hade sabbat mitt öga typ :/. yeye, sen har vi haft släkt därute, mysigt som bara den.
Åke hade grejat en massa och en rolig sak till att tända brasan :).


Det känns förövrigt dåligt.. Jag skulle vilja bosätta mig i stugan.


Jag vill träffa dig, jag vill så gärna, men jag vet bara inte om jag vågar.. :/.

/down with this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0